För att bli medlem i Njudungs Brukshundklubb klickar du på den här länken:

Ny medlem klickar därefter på knappen "Bli medlem"
När du registrerar medlemskap kan du samtidigt lägga till Familjemedlem.

Är du redan medlem i en klubb inom Svenska Brukshundklubben loggar du först in och går därefter till Medlemskap - Bli medlem i vänstermenyn.
(Använd samma länk ovan och sedan "Logga in" i högra hörnet.)

Om någon i din familj redan är Ordinarie medlem i klubben och du vill
teckna familjemedlemskap så kontaktar du medlemsavdelningen på
förbundskansliet: medlem@brukshundklubben.se och betalar
medlemsavgiften när du fått din avi från dem.
Ditt medlemskap blir giltigt först när din betalning är registrerad.

Gå kurs?

Medlemskap i NBK behövs för att få delta i klubbens aktiviteter. Tänk på att det är du som ska gå kursen med hunden som ska vara medlem. För att bli familjemedlem behövs det att det finns en helbetalande medlem på samma adress. Är du redan medlem i en annan brukshundklubb? Då räcker det med att du blir delmedlem hos oss.

Njudungs BK drivs helt ideellt

… av många eldsjälar som var och en bidrar med sin kunskap och sitt engagemang och du kommer möta dem alla på de olika aktiviteter vi genomför - allt ifrån kurser och tävlingar till städdagar, i köket eller på gräsklipparen mm.

Vill du också bli en eldsjäl? Kontakta någon av våra sektorer

Som medlem hos oss

...får du möjlighet till att skaffa dig förutsättningar till att få en fantastisk relation mellan dig och din hund. Detta genom att delta i vår kursverksamhet, gå på spännande föreläsningar, komma ut på vår fria träning på tisdagar mm.

Vi är en klubb som vill hänga med i den spännande utvecklingen som hundSverige har att erbjuda just nu vad gäller kurser, tävlingar, utställning och andra roliga aktiviteter.

Vill du så har du nu möjlighet till att skaffa dig en grym hobby som passar alla- dig, din hund och även hela familjen!

Vi hoppas att få träffa er här ute hos oss!

Varmt välkommen!

Medlemsförmåner

Svenska Brukshundklubben samarbetar med en rad partners för att ge ett mervärde till ditt medlemskap. Som medlem i NBK är du också medlem i Svenska brukshundklubben. Se vilka förmåner du får via ditt medlemskap nedan.

Medlem i Hundungdom, 6-25 år

Medlemsavgifter

Helbetalande/Ordinarie medlem

Familjemedlem

Delbetalande-/ ungdomsmedlem

Vill du veta mer om dataskyddsförordningen, klicka här.